20 Mart 2015 Cuma

Wattpad - Oku birazda sen yaz...

Bugün şans eseri Wattpad denilen bir platform ile karşılaştım ,araştırmalarım ve takipçilerim sayesinde detaylı bilgi alma şansım oldu...

Wattpad Nedir?
Bu platform kitap okumayı seven herkezin toplandığı bir ortam ama sırf bu değil aynı zamanda sizlerinde kendi hikayenizi Platformdaki üyeler ile paylaşabileceğiniz biryer.

Whattpad'de her Kitap bulunuyormu ?
Maalesef, çoğunlukla insanların hikayelerini paylaştığı bir platform aralarında tek tük tanıdık yazarların kitapları bulunabiliyor...

Wattpad Üçretlimi?
Hayır değil... Okumasıda, yazmasıda BEDAVA :-)

Ben bu fikri çok beğendim o yüzden artık İnstagram'da sırf tanınmış Yazarları değil Wattpad'de yayınlanan Hikayeleri'de sizlerle paylaşmak isterim...


Bence hemen Üye olun ve Okumaya başlayın veyahutta Hikayenizi bizlerle paylaşın...

Benim Paylaşmamı istediğiniz Hikayeniz varsa bana Mail Yoluyla Linki yollayın ;-)


www.wattpad.com

Hiç yorum yok: